onsdag 13 maj 2009

lite festkläder

Renoverar Lillhallen


En ny slinkie sydd, väldigt väldigt nöjd med hur denna blev!!

Vitt linne med hologramtyg i omlottskärningen

Silvrig "miniklänning"
syns inte på bilden men tyget har "oljiga" skiftningar som verkligen framhäver kroppen.



Genomskinligt linne med guldinlägg i form av blommönster,
mycket härligt svalt stretchtyg.



Sitter just nu och syr upp beställda festkläder till en tjej på Gotland... Här är lite av kreationerna, de är ju sydda för att sitta PÅ någon... inga kläder gör sig fullt ut hängande på en galge, men eftersom tjejen är lite större på sina väl valda platser än mig men i övrigt samma storlek så är det inte helt snyggt att visa kläderna på mig då min kropp inte är lika kvinnlig som hennes.. Dagens i-landsproblem eller hur? ;)










I övrigt får ni en bonusbild på vad mer Fia (jag alltså) sysselsätter mig med här... utöver att jag rider lite hästar och pysslar med diverse... Den översta bilden med andra ord - Renoverar deras lillhall! Säljer även min silver royal roughout sadel, 16"säte med flexibom så är någon på jakt efter en BRA sadel som passa många hästar.. hör av er ;)


























1 kommentar: